11 Kasım 2014 Salı

Bu Gün... -11 kasım 2014 Salı-


Erken başlayan ve koşuşturmacayla devam eden bir gün daha.
Kahvaltı yapmadan çıktım evden bu sabah.
ÖSYM sağ olsun, mezun olmama rağmen hala inatla 'okuyor' olarak gösteriyor beni.
Ben de bu durumun düzeltilmesi için dilekçemi yazdım.
Diploma, transkript ve nüfus cüzdanı fotokopilerimle birlikte  kargoyla gönderdim.
Dönüşte TL yükledim hattıma.
Okul bittikten sonra pek fazla kullanmadığım için telefonumu, TL yüklemeye de gerek duymadım.
Ama artık lazım olacak.
Kahvaltı yapamadım ama onun yerine gözleme yaptım öğle yemeği için.
Biraz kaşar peyniri, biraz lor biraz da ketçap ekleyip katladık mıııııı işin yarısı tamam. :))
Az yağda güzelce pişirince bu güzellik çıkıyor ortaya.
Yanında ayran ve salatalık.
Mmmm...
Afiyetle yedik.
Yedik diyorum, çünkü hepsini ben yemedim.
Bir parça anneme bir parça da ablam için ayırdım.
Ama çoğunu ben yemiş bulunmaktayım.
Çok şükür  bu gün de karnımızı doyurduk, işlerimizi hallettik.
Ama bizde iş biter mi hiç?
Saat 16.00 gibi ablamla tekrar çıkacağım dışarı.
Bu sefer ki yolculuk çok daha uzun ve yorucu geçecek.
Hem annem gelirken ekmek de al demişti.
Nasıl da hemen çıkmış aklımdan.
Unutmuşum ekmek almayı.
Akşama ekmeğini getireceğim canım annemmmm.
Bu arada dışarıda çok rüzgar var.
Eve gelene kadar eşarbımın şaftı kaydı resmen. :))
Güzel geçsin gününüz inşallah.
:)) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder