9 Kasım 2014 Pazar

Değişik Bir Gün... -07 Kasım 2014 Cuma-



Çarşamba günü, dost dediğim arkadaşımla cuma günü saat 10'da okula gidip diplomaları almak için anlaştık.
Perşembe gecesi aklıma, kalbime bir iş düştü.
Ve o işimi halledip okula gitmem 11'i bulacağından geceden anlaştık tekrar.
Cuma sabahı olduğunda arkadaşım gelemeyeceğini söyledi.
Eyvallah deyip düştüm yollara.
Taktım kulaklığımı.
Ablamın doğum günü hediyesi olan sırt çantamı da vurdum omzuma.
Bu arada doğum günüm ocakta.
Erken geldi bu yılki hediyem. :)
Sağ olasın ablacımm. Çok teşekkür ederim.
Sabahın erken saatinde yolda yürümek ayrı bir keyif veriyor insana.
Her zaman gördüğümüz bir kedicik vardı.
Bir baktım arkası dönük, çöp kovasından bir şeyler yemeğe çalışıyor.
Munzurluk değil mi?
Dokunmak geçti o an kuyruğuna.
Ve yaptım da.
Hemen yan tarafa kaçıverdi tombul pisicik.
Göz göze gelmek bir kediyle, değişik bir duygu.
''Napiyosun ablacım yahu? Aklımı aldın sabah sabah'' der gibiydi bakışları. :)
Minibüsle gidecektim okula.
Durağı görüyorum.
Yaklaşık 50 metre falan var.
Gözümün önünden o kadar hızlı geçen bir minibüs görmemiştim bu güne kadar.
Onu da gördüm tam oldu.
Üstelik de boştu.
Rahat rahat gidebilirdim.
Zaten bu bir gelenek haline geldi benim için.
Hatta arkadaşlarla okuldan çıkarken 'bakın şimdi minibüs geçecek' derdim.
Ve geçerdi de.
Çok minibüs beklemişliğim vardır.
Bari geçerken görmeyeydim iyidi. :))
Geri dönelim konuya. :))
Bir an geçirdim aklımdan 'keşke 1 dk erken çıkabilseydim evden' :(
Sonra şimşekler çaktı beynimde.
Haaaaaa sen misin kedinin kuyruğuna dokunup onu rahatsız eden.
'Hak sana' deyip 15 dk minibüs bekledim durakta.
Bu sefer de 'keşke daha geç çıksaydım evden' demekten alamadım kendimi. :))
Uzun bir beklemenin ardından geldi minübüs.
Ama dolu. :((
Tombik bir amcanın yanında, tombik bir kız ne kadar göze hoş görünür artık; siz hayal edin. :))))
Koltuğun yarısına oturmak, virajlı yollarda tutunmak gerçekten zor şey.
Okula gidebilmem için ikinci bir minibüse daha binmem gerekli.
İnecek olduğum durağa çok az kala beni okula götürecek olan minibüs de yanımızdan geçmez miii!!!
Haydaaaaaaa.
Aaaaaaa :))
Bir 15 dk da orada bekledikten sonra gelir minibüs.
Hala sakin bir şekilde minibüse bindim ve de paramı ödedim. Oturdum.
Kaç dk sonra kalkacağını sordum şoföre.
11 dakika varmış.
Sakinim, gayet sakiniiiiim.
Bir Tarkan şarkısı dinledik minübüstekilerle birlikte.
Sağ olsun şoför efendi müziğin sesini baya yüksek açmış.
Kulaklığımı da çıkartmak zorunda kaldım sayesinde.
Sonrasında sarı kazaklı, tipinden pek hoşlanmadığım 35-40'lı yaşlarında bir erkek bindi minibüse.
O kadar boş yer var geldi yan tarafımdaki koltuğa oturdu.
Hala sakinimm.
O kadar insan var geldi bana sordu 'kaç dakika var kalkmasına' diye.
Şimdi hesap zamanı.
Minibüsün kalkmasına 11 dk vardı.
Bir Tarkan şarkısı dinledik.
3-4 dakika olsa şarkı.
Yalaşık 7-8 dakika var.
Güzel bir şekilde söyledim beyefendiye.
Hala sakinim.
Ama gelen cevap beni fıttırttı resmen.
'Neden o kadar çok var ki?'
'Bilmiyorum, gelince şoföre sorarsınız' diye kızgın bir şekilde çıkıştım adama.
Başımı da onun olduğu tarafın tam tersi yönüne çevirdim.
Nerde deli orada ben.
Bu zamana kadar hiç değişmedi bu. :))
Minibüsün kalkmasına yakın bir de yerinden kalkıp arkama oturmaz mı..
Ayyyyy..!!!!
İndirin beni minibüsteeeeeen.
Sinirden çatlayacağım.
Bir de camı açtı.
Eşarbım uçuş uçuşş.
Hakikaten adamı boğacağım az sonra.
Biraz daha yol aldıktan sonraaa.
Yuppiiiiii.
Okul göründüüüü.
Baya olmuş okulu görmeyeli.
Mezun mezun yürümek de ayrı bir zevkmiş okulda. 
Etrafta bir sürü ergen.
'Zamanında biz de mi böyleydik' demekten alamadım kendimi. :)
Öğrenci işlerine gidip diplomamı ve onur-yüksek onur belgelerimi de alınca, değmeğin keyfimeeee.
Dönüş yolu hem kısa hem de sorunsuz geçti.
Hiç minibüs beklemedim.
Manyak da çıkmadı karşıma.
Gizli gizli yapılacak olan işimi de halledince, büyük bir yük kalktı üzerimden.
Birazcık delirmiş olmama rağmen güzel bir gündü benim için.
Umarım aklımdaki, kalbimdeki iş alnıma da yazılır hayırlıysa.
Sonbaharın bu son sıcak günlerinde siz neler yapıyorsunuz.
Vaktiniz varsa bol bol gezin bence..
:))




Onur ve Yüksek Onur Belgelerim


2 yorum:

  1. Umarım aklında olan, kalbine doğan, kaçak göçek yaptığın iş hayırlıdır da alnına hayırlısıyla yazılmıştır
    İnşallah tez zamanda çalışma hayatına başlarsın da oflayıp puflayarak geçirdiğin şu günlerini özlemlerle anarsın
    Not: Ne günmüş be yawwww

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah.
      Dualarınızı eksin etmeyin.
      He yawwww
      Ne gündü beya
      :))
      Birlikte de olur inşallah
      :)

      Sil